10/07/2009

Φράσεις (σελίδα 3)

Αυτοί που αφήνουν τη Νέα Ζηλανδία για να πάνε να ζήσουν στην Αυστραλία αυξάνουν το μέσο Δείκτη Νοημοσύνης και στις δύο χώρες.

Γεννιόμαστε γυμνοί, βρόμικοι και πεινασμένοι. Τα πράγματα, στη συνέχεια, γίνονται ακόμα χειρότερα.

Κάποιοι άνθρωποι πρόκειται να αφήσουν το σημάδι τους σ' αυτόν τον κόσμο. Εγώ μάλλον θ' αφήσω λεκέ.

Αν οι άνθρωποι επικεντρώνονταν σε αυτά που πραγματικά έχουν σημασία στη ζωή, θα σημειωνόταν έλλειψη καλαμιών ψαρέματος.

Σκοπεύω να ζήσω για πάντα ή να πεθάνω στην προσπάθειά μου να το πετύχω.

Ομαδική προσπάθεια σημαίνει μια ομάδα ανθρώπων που κάνει αυτό που λέω εγώ.

Δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι, αλλά δεν σου φαίνεται.

Τα γενέθλια κάνουν καλό. Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι άνθρωποι που έχουν περισσότερα γενέθλια, ζουν περισσότερο.

Είπε ότι πλησίαζε τα σαράντα και αναρωτήθηκα από ποια κατεύθυνση.

Το να αποσύρεσαι στα 65 είναι γελοίο. Εγώ στα 65 μου είχα ακόμη σπυράκια.

Σκέψου να έχουμε διαλέξει τον λάθος θεό. Κάθε φορά που πάμε εκκλησία, απλά τον κάνουμε όλο και πιο έξαλλο!

Ο γιατρός μου είπε πρώτα τα καλά νέα: θα έδιναν το όνομα μου σε μια ασθένεια.

Τα καλά νέα είναι ότι ο Ιησούς επιστρέφει. Τα κακά νέα είναι ότι είναι πραγματικά τσαντισμένος.

Αν υπάρχει Θεός, τη βάψαμε.

Δεν είμαι κακός άνθρωπος. Δουλεύω σκληρά και αγαπάω τα παιδιά μου. Γιατί λοιπόν να ξοδέψω μισή Κυριακή ακούγοντας ότι θα πάω στην κόλαση;

Αν το “μαύρο κουτί” πάντα παραμένει άθικτο μετά από κάθε συντριβή αεροπλάνου, γιατί ρε γαμώ το δεν κατασκευάζουν ολόκληρο το αεροπλάνο από το ίδιο υλικό;

Το γεγονός ότι άλλοι πλανήτες είναι ακατοίκητοι, πολύ πιθανόν να οφείλεται στο γεγονός ότι οι πυρηνικοί τους επιστήμονες ήταν πιο προχωρημένοι από τους δικούς μας.

Μετά από μια πυρηνική καταστροφή, ό,τι απομείνει θα είναι οι κατσαρίδες και ο Μητσοτάκης.

Η καλύτερη μέθοδος για να μπορέσεις να κοιμηθείς, είναι να φαντασθείς ότι είναι η ώρα να ξυπνήσεις.

Πείτε όχι στα ναρκωτικά. Αυτό επιτέλους θα κατεβάσει τις τιμές.

Ο Χριστός πέθανε, ο Μωάμεθ πέθανε, ο Ναπολέων πέθανε κι εγώ ο ίδιος τελευταία δεν αισθάνομαι καθόλου καλά.

Ποτέ δεν συνειδητοποιείς πόσο καλή μνήμη έχεις, μέχρι τη στιγμή που προσπαθήσεις να ξεχάσεις κάτι.

Δεν μπορώ να ακούω για πολλή ώρα Βάγκνερ. Αρχίζω να έχω την επιθυμία να εισβάλω στην Πολωνία.

Δεν έχω κοιλιά, έχω ένα προστατευτικό στρώμα γύρω από τους γραμμωμένους κοιλιακούς μου μύες.

Έχω το σώμα ενός θεού. Του Βούδα!

Η φύση πάντα βρίσκει τρόπους να δουλεύουμε: όσο πιο λίγα μαλλιά έχουμε να χτενίσουμε, τόσο πιο πολύ πρόσωπο έχουμε να πλύνουμε.

Αν κάνω φασαρία με δέρνουν κι αν είμαι ήσυχος μου βάζουν θερμόμετρο.

Ο παράδεισος είναι ένας Βρετανός αστυνομικός, ένας Γάλλος μάγειρας, ένας Γερμανός μηχανικός, ένας Ιταλός εραστής και την οργάνωση έχουν οι Ελβετοί. Η κόλαση είναι ένας Βρετανός μάγειρας, ένας Γάλλος μηχανικός, ένας Γερμανός αστυνομικός, ένας Ελβετός εραστής και την οργάνωση έχει ένας Ιταλός.

Μερικές φορές νομίζω ότι όλος ο κόσμος είναι εναντίον μου, αλλά βαθιά μέσα μου ξέρω ότι αυτό δεν είναι αλήθεια. Κάποιες από τις μικρές χώρες είναι ουδέτερες.

Παλιά ήμουν σχιζοφρενής, αλλά είμαστε εντάξει τώρα.

Ισχυρίζομαι ότι μία εκκλησία με αλεξικέραυνο στη στέγη, δηλώνει έλλειψη πίστης.

Αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν κάτι, θα ήταν παράνομες.

Είμαι απαλλαγμένος από προκαταλήψεις. Μισώ τους πάντες εξίσου.

Στον αγώνα της ζωής, όποιος κι αν είναι ο στόχος σου, να κρατάς τα μάτια σου στο λουκουμά κι όχι στην τρύπα.

Το να κοιμάσαι στο τιμόνι είναι η πιο σίγουρη μέθοδος για να μη γεράσεις ποτέ.

Θυμάμαι την πρώτη φορά που έκανα έρωτα...Κράτησα και την απόδειξη.

Αν πήγαινα με όλες τις γυναίκες που λένε ότι έχω, δεν θα είχα καιρό για ψάρεμα.

Το σεξ είναι ένας από τους εννέα λόγους για μετενσάρκωση. Οι υπόλοιποι οκτώ είναι άνευ σημασίας.

Όταν ένας άντρας λέει πρόστυχα λόγια σε μια γυναίκα, είναι σεξουαλική παρενόχληση. Όταν μια γυναίκα λέει πρόστυχα λόγια σ' έναν άντρα, είναι 4 ευρώ το λεπτό.

Έχω καιρό να κάνω έρωτα. Δεν θυμάμαι πια ποιος δένει ποιόν.

Αν ο Θεός δεν ήθελε να αυνανιζόμαστε, θα έκανε τα χέρια μας πιο κοντά.

Δεν πρέπει να κρίνουμε τους ανθρώπους από τις παρέες τους. Ας μην ξεχνάμε πως ο Ιούδας είχε ανεπίληπτους φίλους.

Το να κόψεις το τσιγάρο είναι το ευκολότερο πράγμα. Εγώ το 'χω κόψει τουλάχιστον δέκα φορές.

Έχεις προσέξει ότι όποιος οδηγεί πιο αργά από σένα είναι ηλίθιος και όποιος πάει πιο γρήγορα είναι τρελός;

Στηρίξου στο λαγοπόδαρο αν θες, αλλά θυμήσου ότι δεν ωφέλησε το λαγό.

Πρέπει να συμβιβαστείς με την ιδέα ότι κάποιες μέρες είσαι το περιστέρι και κάποιες μέρες το άγαλμα.

Γιατροί αναφέρουν ότι ένα νέο είδος προφυλακτικού από λατέξ προκαλεί αλλεργικό πρήξιμο. Δεν καταλαβαίνω όμως πού είναι το πρόβλημα.

Το να πολεμάς υπέρ της ειρήνης είναι σαν να πηδάς υπέρ της παρθενίας.

Να ζεις με τέτοιον τρόπο ώστε να μην έχεις πρόβλημα να πουλήσεις τον παπαγάλο σου στον κουτσομπόλη της γειτονιάς.

Η υπομονή είναι κάτι που πάντα θαυμάζεις στον οδηγό πίσω, αλλά δεν μπορείς να καταλάβεις στον οδηγό μπροστά.

Θεέ μου, δώσ' μου υπομονή, ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ!

Ένας κανίβαλος είναι ένας άνθρωπος που αγαπά τον πλησίον του με σάλτσα.

Αισθάνομαι για τα αεροπλάνα ό,τι και για τις δίαιτες: πιστεύω ότι είναι υπέροχα για τους άλλους.

Η απόδειξη ότι ο άνθρωπος είναι το ευγενέστερο από όλα τα πλάσματα, είναι το γεγονός ότι κανένα άλλο πλάσμα δεν το αρνήθηκε.