10/07/2009

Φράσεις (σελίδα 2)

Οι ληστές ζητούν ή τα λεφτά ή τη ζωή σου. Οι γυναίκες και τα δυο.

Δύο τσιμπούρια έφευγαν από το ένα ξέφρενο πάρτι, και λέει το ένα στο άλλο: Θα πάμε με τα πόδια, ή θα πάρουμε κανένα σκύλο;

Η Πεοπαλινδρόμηση εκ της χειρός εξαναγκαζόμενης πάει σύννεφο!

Μεγάλη αδικία! Τώρα που έμαθα να σφυρίζω… δεν έχω πρόβατα!

Το πρόβλημα είναι ότι ο Θεός έδωσε στον άνδρα ένα μυαλό και ένα πέος και αίμα που φτάνει για να λειτουργεί μόνο το ένα από τα δύο.

Μια φωνή μέσα μου έλεγε: "ηρέμησε, δεν είσαι ο πρώτος γιατρός που κοιμάται με έναν ασθενή του!" και μια άλλη απαντούσε: "μα είσαι κτηνίατρος"!
Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα.

Τα καλλυντικά μπορούν να βελτιώσουν τη μητέρα-φύση αλλά δεν μπορούν να ξεγελάσουν τον πατέρα-χρόνο.

Οι νευρωτικοί χτίζουν κάστρα στον αέρα. Οι ψυχωτικοί ζουν σ' αυτά. Και οι ψυχίατροι παίρνουν το νοίκι.

Δεν ήξερα ποτέ τι είναι ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα, αλλά τότε ήταν πια αργά.

Οι άντρες τη βγάζουν στα μπαρ για δυο λόγους: είτε δεν έχουν στο σπίτι γυναίκα για να πάνε είτε έχουν.

Το 80% των παντρεμένων απατούν τις γυναίκες τους στην Αμερική. Οι υπόλοιποι τις απατούν στην Ευρώπη.

Είμαι ερωτευμένος με την ίδια γυναίκα 41 χρόνια. Αν το μάθει η γυναίκα μου, χάθηκα.

Μια κοπέλα βροντούσε την πόρτα του ξενοδοχείου μου όλη τη νύχτα. Τελικά την άφησα να βγει έξω.

Ποτέ δεν ασκώ κριτική στους διαιτητές και δεν πρόκειται να αλλάξω συνήθειες τώρα, γι' αυτό το μαλακισμένο καθίκι του κερατά.

Αν δεν πετύχεις με την πρώτη, σταμάτα να ασχολείσαι με τον αλεξιπτωτισμό.

Είναι καλό πράγμα να είσαι σε φόρμα. Η γιαγιά μου άρχισε να περπατάει πέντε μίλια την ημέρα όταν ήταν 60. Σήμερα είναι 97 και δεν ξέρουμε πού στο διάολο έχει πάει.

Γιατί κλειδώνουν τις τουαλέτες των βενζινάδικων; Φοβούνται μήπως κάποιος τις καθαρίσει;

Το πρόβλημα με το τζόκινγκ είναι ότι όταν διαπιστώσεις ότι δεν αντέχεις να το κάνεις, είσαι πολύ μακριά για να περπατήσεις πίσω.

Και βέβαια δεν πίνω όλες τις ώρες. Πρέπει και να κοιμάμαι πού και πού.

Κάποτε έκοψα το ποτό και τις γυναίκες. Ήταν τα χειρότερα 20 λεπτά της ζωής μου.

Μην πίνεις όταν οδηγείς. Μπορεί να τρακάρεις κάπου και να χυθεί το ποτό σου.

Δεν έχεις μεθύσει αν μπορείς να είσαι ξαπλωμένος στο πάτωμα χωρίς να κρατιέσαι από πουθενά.

Κάποτε έκανα χειραψία με τον Pat Boone και όλη μου η δεξιά πλευρά ξεμέθυσε.

Mια γυναίκα με οδήγησε στο πιοτό και ποτέ δεν βρήκα την ευκαιρία να την ευχαριστήσω.

Πίνω για να ξεχάσω ότι είμαι μπεκρής.

Οι επισκέπτες πάντα δίνουν χαρά. Μερικοί όταν έρχονται, άλλοι όταν φεύγουν.

Καμιά γυναίκα δεν αντέχει ένα χαρτοπαίκτη σύζυγο, εκτός αν κερδίζει συνέχεια.

Αν ένας άντρας στέκεται στη μέση ενός δάσους και μιλάει, και δεν υπάρχει καμιά γυναίκα τριγύρω να τον ακούει, πάλι θα έχει άδικο.

Σε ένα κόσμο πιο δίκαιο, θα μπορούσε κανείς να ανταλλάξει μια γυναίκα σαράντα χρονών με δύο εικοσάρες.

Γιατί μια γυναίκα που έχει πολλούς άντρες είναι τσούλα; Και γιατί ένας άντρας που έχει πολλές γυναίκες δεν είμαι εγώ;

Παίρνω τη γυναίκα μου μαζί μου παντού, αλλά πάντα βρίσκει το δρόμο της επιστροφής.

Είμαι ικανός για το καλύτερο και το χειρότερο. Αλλά στο χειρότερο είμαι ο καλύτερος.

Μερικές φορές χρειάζομαι κάτι που μόνο εσύ μπορείς να μου προσφέρεις: την απουσία σου.

Ξόδεψα το 90% των χρημάτων μου στο ποτό και στις γυναίκες. Τα υπόλοιπα τα σπατάλησα.

Πέρασα μια υπέροχη βραδιά, αλλά όχι απόψε.

Η αναποφασιστικότητα μπορεί να είναι αλλά μπορεί και να μην είναι δικό μου πρόβλημα.

πατέρας μου μ' έχει δείρει μόνο μια φορά. Άρχισε το Σεπτέμβριο του 1945 και τέλειωσε το Mάρτιο του 1956.

Οι γάτες είναι πιο έξυπνες από τα σκυλιά. Είδατε ποτέ οχτώ γάτες να τραβάνε ένα έλκηθρο στο χιόνι;

Ένα καλάμι ψαρέματος είναι μια ράβδος με ένα σκουλήκι στη μια άκρη και ένα μαλάκα στην άλλη.

Πόσο άστοχο είναι να αποκαλούμε αυτόν τον πλανήτη Γη, ενώ είναι εντελώς ξεκάθαρο ότι είναι Ωκεανός.

Καταλαβαίνεις ότι γέρασες όταν στα γενέθλιά σου τα κεριά κοστίζουν περισσότερο από την τούρτα.

Όταν ήμουν νέος η Νεκρά Θάλασσα ήταν απλώς άρρωστη.

Είναι απίστευτο που η ποσότητα των ειδήσεων κάθε μέρα χωράει πάντα ακριβώς στην εφημερίδα.

Τα καλά προϊόντα, που οι άνθρωποι τα θέλουν, δεν χρειάζονται ούτε τεχνικές πωλήσεων ούτε γκρίζα διαφήμιση στην τηλεόραση. Για παράδειγμα το "χόρτο".

Αν κάτι πάει στραβά στη δουλειά, ρίξ' τα στον τύπο που δε μιλάει Αγγλικά.

Όταν ήμουν παιδί, προσευχόμουν στο Θεό για ένα ποδήλατο. Μετά κατάλαβα ότι ο Θεός δεν δουλεύει έτσι, γι' αυτό έκλεψα ένα ποδήλατο και προσευχήθηκα στο Θεό για να με συγχωρέσει.

Aν μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις τότε γιατί όλες οι φωτογραφίες έχουν λεζάντα;

Αν ο άνθρωπος έχει εξελιχθεί από μαϊμούδες και πιθήκους, τότε γιατί έχουμε ακόμα μαϊμούδες και πιθήκους;

Κάθε αντίσταση είναι μάταιη, αν είναι μικρότερη από 1 ΩΜ.

Το εργοστάσιο του μέλλοντος θα έχει μόνο δύο υπαλλήλους: έναν άνθρωπο και έναν σκύλο. Ο άνθρωπος θα είναι εκεί για να ταΐζει το σκύλο. Ο σκύλος θα είναι εκεί για να εμποδίζει τον άνθρωπο να αγγίζει τα μηχανήματα.

Οι γυναίκες είναι όπως τα πούρα: οι πρώτες ρουφηξιές είναι οι καλύτερες.

Υπάρχουν πολλά μηχανικά ερωτικά βοηθήματα για να δημιουργήσουν ερωτική επιθυμία στη γυναίκα και το κυριότερο από αυτά είναι η Mercedes-Benz.

Ξέρεις αυτό το βλέμμα που έχουν οι γυναίκες όταν θέλουν να πηδηχτούν; Ούτε εγώ!

Αν είσαι ευτυχισμένος και το ξέρεις, συμβουλέψου έναν ψυχίατρο.