10/07/2009

Φράσεις (σελίδα 1)

Κάλλιο πέντε και στο χέρι, από το να σου βάζουν ΧΕΡΙ.

Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν.... δεν πεινούσαν.

Κάποιοι αγαπούν τόσο πολύ τη γυναίκα τους που για να μην τη φθείρουν, χρησιμοποιούν γυναίκες άλλων.

Δεν λέω...καλοί οι εταίροι μας αλλά όταν οι Ευρωπαίοι έτρωγαν ρίζες...οι Έλληνες είχαμε χοληστερίνη.

Μεγαλοφυΐα είναι να βρίσκεσαι σε παραλία γυμνιστών και να μπορείς να θυμάσαι φάτσες.

Μπλατερ ημων Ρομπεν της ουρανοις ...

Είμαι Πόντιος ομοφυλόφιλος. Πηγαίνω με γυναίκες.

Μην περιμένετε άλλο. Αναβάλλετε ΤΩΡΑ!!!

Στην αρχαιότητα ήταν όλα ηθικά και γνήσια, ακόμα και οι πόρνες λεγόντουσαν ιέρειες.

Παρ' όλο που ο γέρος ήταν τυφλός, άκουσε τα πάντα!

Η πείρα είναι μια χτένα που την αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός.

Ο χειρότερος τρόπος να σου λείπει κάποιος ,είναι να κάθεσαι δίπλα του και να ξέρεις ότι δεν τον έχεις.

Μην μου τους κύκλους τάρατε.

Η τύχη χτυπάει την πόρτα σου μόνο μία φορά αλλά η ατυχία έχει μεγαλύτερη υπομονή.

Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρο από το κάπνισμα που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα.

Ξέρετε τί έκανα πριν παντρευτώ; Ότι γούσταρα!

Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι.

Η πραγματικότητα είναι μία ψευδαίσθηση που οφείλεται στην έλλειψη οινοπνεύματος.

Ευνούχοι ενωθείτε. Δεν έχετε τίποτα να χάσετε.

Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση.

Λιοντάρια - Χριστιανοί 7-0.

Εμπρός στον έτσι που χάραξε ο τέτοιος

Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι βλακεία.

Mε τ' αφεντικά είμαστε μια οικογένεια, γιατί μας γαμάν την μάνα.

Άσπρος γεννιέται ο κόρακας και κόκκινος μαλλιάζει μα μαύρος στο τέλος γίνετε και του γονιού του μοιάζει.

Οι άντρες είναι υπέρ των προγαμιαίων σχέσεων…μέχρι να αποκτήσουν κόρη.

Πως θα κάνεις τον άντρα σου να αγαπά μόνο εσένα και καμιά άλλη? Γίνε η γραμματέας του.

Δόξα τω Θεώ, είμαι άθεη.

Σχολιαστής στίβου κατά την διάρκεια αγώνα ανωμάλου δρόμου γυναικών:

Και οι ανώμαλες μπαίνουν στα τελευταία 100 μέτρα…

Έχω καλή όραση και από το αριστερό μου αυτί.

Λευτεριά στους εξωγήινους αγωνιστές (Αστεροσκοπείο Α.Π.Θ.)

Ο κόσμος θα καταστραφεί αύριο. Πορεία διαμαρτυρίας την ερχόμενη Τρίτη.

Κάτω τα κόμματα, ζήτω οι τελείες

One solution, revolution.

Μη σκοτώνετε τα κουνούπια, άλλοι σας πίνουν το αίμα.

Πολιτικός είναι ένας τύπος που θα έκοβε ένα δέντρο , για να φτιάξει μια εξέδρα και να μιλήσει για την οικολογία.

Κομμουνιστής είναι αυτός που δεν έχει τίποτα και θέλει να το μοιραστεί με όλο τον κόσμο.

Ο θάνατος είναι κληρονομικός.

Η ζωή είναι αρρώστια που μεταδίδεται με το σεξ.

Το ποτό είναι αργός θάνατος. Και ποιος βιάζεται;

Δεν είμαι σταθερός πότης. Το βλέπω! Τα χέρια σου τρέμουν.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του ΑIDS και της αληθινής αγάπης; Το AIDS κρατάει για πάντα.

Ανοίξαμε για να σας πούμε ότι είμαστε κλειστά.

Οι γνώμες είναι σαν τις κωλοτρυπίδες. Όλοι έχουν από μία.

Πιστεύετε πως υπάρχει υπερβολικά μεγάλος αριθμός μεταναστών στην Ελλάδα? Το 21% απάντησε ΝΑΙ. Το 17% απάντησε ΟΧΙ και το 62% απάντησε $%%$@#$%$#@#$%$.

Γιατί οι άντρες πεθαίνουν πριν από τις γυναίκες τους; Επειδή το θέλουν.

Ένας ζητιάνος πλησίασε μία καλοντυμένη κυρία που έκανε τα ψώνια της στο Κολωνάκι και της είπε: «Δεν έχω φάει τίποτα εδώ και τέσσερις ημέρες». Και εκείνη απάντησε: Χριστέ μου μακάρι να είχα τη δύναμη να το κάνω και εγώ.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου, είναι να τα ξεχάσεις μία φορά.

Συζήτηση μεταξύ δύο ανδρών: Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος» λέει ο πρώτος με υπερηφάνεια. Τυχερέ… απαντάει ο άλλος. Η δικιά μου ακόμα ζει.

Οι περισσότεροι άντρες προσδιορίζουν τον γάμο ως έναν ακριβό τρόπο για να έχουν πλυμένα και καθαρά ρούχα τζάμπα.

Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου: Μπαμπά πόσο κοστίζει για να παντρευτεί κάποιος? Δεν ξέρω παιδί μου. Εγώ ακόμα πληρώνω,

Ρώτησα την γυναίκα μου "Που θέλεις να πάμε για την επέτειό μας;" "Κάπου που δεν έχω πάει καιρό". Έτσι της πρότεινα την κουζίνα!

Πάντα κρατιόμαστε χέρι - χέρι. Αν την αφήσω, ψωνίζει.

Όταν είμαστε νέοι πληρώνουμε για να απαλλαγούμε από την υγεία μας. Όταν γεράσουμε πληρώνουμε όσο όσο για να την ξανά-αποκτήσουμε!

Στα αρχαία η φράση ΄΄πρώτο τραπέζι πίστα΄΄: ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.


ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ. Περπάτημα 12 μέτρων από τον καναπέ στο ψυγείο, άνοιγμα μπύρας και επιστροφή: 1,8 θερμίδες.