9/28/2010

Φράσεις πατάτες - γκάφες

Ο αμερικανικός λαός είναι ο πιο έξυπνος αμερικανικός λαός στον κόσμο.
George Bush Junior


Τα περισσότερα προϊόντα που εισάγουμε, έρχονται από το εξωτερικό.
George Bush Junior


Υπάρχει μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Το βλέπω όλη την ώρα όταν έρχονται άνθρωποι και μου λένε: "Μην μας απογοητεύσεις άλλη φορά".
George Bush Junior


Το πιο extreme πράγμα που έχω κάνει είναι οι σκέψεις μου.
Τζίνα Αλοιμόνου (Μοντέλο)


Έπρεπε να διαλέγουν φύλακες με αρχαιοελληνικές μούρες στην Ακρόπολη.
Βάνα Μπάρμπα


Βλέπω στην τηλεόραση τα παιδάκια στην Αφρική και κλαίω. Θα ήθελα να ήμουν και εγώ τόσο αδύνατη, αλλά χωρίς όλες αυτές τις μύγες γύρω μου.
Mariah Carey


Μου αρέσουν όλοι οι ποιητές, ακόμα και ο Μπετόβεν.
Τζένη Χειλουδάκη


Οκτώ στους δέκα Ελληνες πιστεύουν ότι τα μοντέλα είναι χαζά. Τους υπόλοιπους τρεις όμως, που πιστεύουν πως είμαστε έξυπνες δεν τους ακούμε.
Βίκυ Κουλιανού


Και τώρα ο ζωντανός καλεσμένος μας.
Ρούλα Κορομηλά


Πόσοι νέοι είναι στον σατανισμό, παθαίνουν ναρκωτικά και όλα αυτά τα άσχημα.
Ελένη Λουκά


Θέλοντας να πει ότι το παιχνίδι βόλεϊ θα είναι μαγνητοσκοπημένο, λέει: - Όχι κυρίες και κύριοι, αύριο δεν θα βγούμε ζωντανοί από το στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Χάρης Αλευρόπουλος


Ο αγώνας τέλειωσε με τρία γκολ, ένα για κάθε ομάδα.
Κώστας Μπάνιας (Άρτα TV)


Η πρωτοπόρος Αναγέννηση Άρτας είναι δεύτερη.
Κώστας Μπάνιας (Άρτα TV)