9/07/2010

Περίεργα

Άσε ! Μηχανουσα ένα οδηγακι και είχα πιει μια λεμομενη παγωναδα και μυρμιγκουσε ένα περπατακι επάνω μου και κολωθηκα σε μια καρφωνα..

Αν ήσουν ψάρι θα ήμουν θάλασσα, αν ήσουν αστέρι θα ήμουν ουρανός, τώρα που είσαι ψώνιο...τι να γίνω? ...SUPER MARKET?


Παλιά νόμιζα ότι ήσουν αστέρι τώρα νομίζω ότι είσαι νουνού γιατί αστέρια υπάρχουν πολλά, νουνού όμως ένα !

Σου τη δείχνω και φοβάσαι σου τη βάζω και πονάς σου τη βγάζω και έχει χύσει και όμως σε έχει ωφελήσει ..τι είναι ? Η Ενεσουλα ! (αχ...πονηρά μυαλά)

Σήμερα είδα δυστυχώς πόσο μικρό τον έχω ...δεν πρόλαβα να τον χαϊδέψω και αυτός χάθηκε από τη χούφτα μου ..τι γελάς? έχεις μεγαλύτερο ......μισθό?

Συγνώμη που σε εγκατέλειψα τόσο ξαφνικά χωρίς καμιά προειδοποίηση...χωρίς ούτε ένα γεια ...μου λείπεις πολύ ..και πάλι συγνώμη .....Ο Εγκέφαλος σου !!